filolog polski, logopeda, neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej
Od lat specjalizuje się w pracy z dziećmi dyslektycznymi, autystycznymi, z opóźnionym rozwojem mowy, z wadami genetycznymi, dyslalią, afazją, Zespołem Aspergera, Dzpm oraz rozszczepem wargi i podniebienia. Prowadzi terapię karmienia oraz zajęcia z wczesnej interwencji dla niemowląt. Zajmuje się również diagnozą i terapią dzieci oraz młodzieży z wybiórczością pokarmową. Prócz tego zajmuje się konsultacjami dla rodziców niemowląt z uszkodzeniami w obrębie twarzoczaszki, w tym dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, które mają na celu przygotowanie dziecka do pobierania pokarmów oraz napojów przed i po przeprowadzonych zabiegach operacyjnych. Dodatkowo prowadzi terapię miofunkcjonalną dla niemowląt, dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Włącza techniki miofunkcji dla osób dorosłych przygotowujących się do zabiegów ortodontycznych i ortognatycznych lub po ich przebyciu. Zajmuje się także konsultacją dzieci z podejrzeniem skróconego wędzidełka języka i warg. Posiada również doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi z wadami wymowy, afazją i po przebytych udarach oraz młodzieżą i dorosłymi z autyzmem. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi niemówiącymi wykorzystując alternatywne metody komunikacji, w tym protezę mowy MÓWik®. Zajmuje się także programowaniem terapii dla młodzieży i dorosłych z autyzmem. Współpracuje z Uniwersytetem Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w charakterze opiekuna praktyk zawodowych studentów logopedii, a także prowadzi zajęcia dla studentów studiów podyplomowych z logopedii w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie.
neurologopeda, logopeda, terapeuta Integracji Sensorycznej, oligofrenopedagog, filolog polski, lektor jpjo
absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, dyplomowany lektor języka polskiego jako obcego Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz neurologopedii Uniwersytetu im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, absolwentka studiów doktoranckich Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Uczy cudzoziemców języka polskiego oraz prowadzi terapię dzieci dwujęzycznych. Ponadto pracuje z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej: z alalią i afazją, ze spektrum autyzmu i z Zespołem Aspergera, jąkających się, z wadami wymowy i dyslektycznych. Prowadzi także terapię osób dorosłych jąkających się i z afazją. Laureatka konkursu CITTRU UJ w 2007 r., po otrzymaniu grantu otworzyła GŻEGŻÓŁKĘ – Gabinet Neurologopedyczny oraz pierwszą Szkołę Językową, która wykorzystuje metody logopedyczne w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Do 2012 r. pełniła funkcję sekretarza Małopolskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Od 2013 r. pełni funkcję dyrektora ds. merytorycznych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej STYMULUS. Prowadzi także konsultacje w języku angielskim.
neurologopeda, logopeda
pełni funkcję zastępcy dyrektora ds. merytorycznych w Gabinecie Neurologopedycznym GŻEGŻÓŁKA. Absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Doświadczenie zdobywała poprzez udział w wolontariatach, a także prowadząc zajęcia indywidualne oraz grupowe w przedszkolu. Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, dysleksją, autyzmem, Zespołem Downa, jąkającymi się. Dodatkowo zajmuje się pracą z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu z wykorzystaniem alternatywnych metod komunikacji. Współpracuje z Uniwersytetem Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w charakterze opiekuna praktyk zawodowych studentów logopedii.
neurologopeda, logopeda
absolwentka Instytutu Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała pracując jako nauczyciel wspomagający oraz psycholog w przedszkolu Montessori. Pracuje z dziećmi z trudnościami w zakresie zachowania i emocji, afazją, zaburzeniami koncentracji uwagi oraz całościowymi zaburzeniami rozwoju (m.in. ze spektrum autyzmu).
pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta WWRD, instruktor masażu Shantala, terapeuta ręki
absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, pedagogiki specjalnej o kierunku oligofrenopedagogika i terapia pedagogiczna oraz magister wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Ukończyła szkolenia z zakresu komunikacji alternatywnej, wczesnej diagnozy dzieci z autyzmem i ZA, diagnozy i terapii dzieci za spektrum autyzmu oraz przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Posiada uprawnienia do prowadzenia diagnozy i terapii sensorycznej uzyskane w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej.
Obecnie zajmuje się diagnozą i prowadzeniem terapii zaburzeń procesów integracji sensorycznej u dzieci w każdym wieku oraz wykonuje diagnozy z zakresu integracji sensorycznej dla osób dorosłych i młodzieży od 14 roku życia. W swojej codziennej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do pacjenta i nawiązaniem z nim pozytywnej relacji. Dzięki temu prowadzona terapia jest nie tylko skuteczna, ale również daje dzieciom wiele radości i wpływa na budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby. Jej pełna współpraca z rodzicami, bazująca na zaufaniu i partnerskiej relacji pozwala na osiągnięcie jak najlepszych efektów pracy.
fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta NDT-Bobath, instruktor Masażu Shantala
absolwentka Wydziału Rehabilitacji Ruchowej Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła w Małopolskim Hospicjum dla Dzieci. Zajmuje się diagnozowaniem zaburzeń motorycznych i integracji sensorycznej u dzieci. Prowadzi terapię dzieci i niemowląt z zaburzonym napięciem mięśniowym, opóźnionym rozwojem psychoruchowym, z uszkodzonym ośrodkowym i obwodowym układem nerwowym, autyzmem, zespołem Aspergera, zespołami genetycznymi, wadami wrodzonymi, zaburzeniami integracji sensorycznej oraz wszelkiego typu opóźnieniami rozwoju motorycznego.
fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej
absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, ukończyła kurs Terapii N.A.P (Neuro-ortopedyczna plastyczność zależna od aktywności), kurs masażu tkanek głębokich oraz masażu klasycznego. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna. Doświadczenie zdobywała uczestnicząc w wielu wolontariatach i praktykach w zakresie hipoterapii, neurologii i ortopedii. Specjalizuje się w prowadzeniu terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju i trudnościami o podłożu sensomotorycznym. Dodatkowo prowadzi konsultacje fizjoterapeutyczne dla dzieci z nieprawidłowym napięciem mięśniowym.
pedagog społeczno-opiekuńczy, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, nauczyciel dydaktyczny
absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, doktor nauk społecznych z zakresu pedagogiki, adiunkt dydaktyczny Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.
Ukończyła szkolenia z zakresu terapii Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, analizy rysunku dziecięcego, wspomagania rozwoju dziecka: Bez klapsa – jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dziecku granice. Posiada uprawnienia do prowadzenia diagnozy i terapii sensorycznej uzyskane w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej. Obecnie zajmuje się prowadzeniem terapii zaburzeń procesów integracji sensorycznej u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. W codziennej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do swoich podopiecznych w myśl zasady, że każda praca z dzieckiem zaczyna się od zbudowania relacji oraz stworzenia sprzyjającej rozwojowi przestrzeni wzajemnego zaufania i współzależności. Prywatnie wielka fanka sportu amatorskiego i wszelkich form aktywnego stylu życia. Kompetencje i umiejętności ruchowe chętnie wykorzystuje w pracy z dziećmi w celu wzmocnienia podstawowych umiejętności ruchowych w formie zabawy. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu pedagogiki w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz Uniwersytecie Jagiellońskim.
terapeutka zajęciowa, terapeuta Integracji Sensorycznej
absolwentka terapii zajęciowej w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna, co pozwala jej skutecznie wspierać rozwój dzieci o zróżnicowanych potrzebach. Posiada uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Doświadczenie zawodowe zdobywała w fundacjach oraz na licznych wolontariatach. Pracuje w przedszkolu specjalnym gdzie zajmuje się terapią dzieci z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Jej pasją jest pomoc najmłodszym w pokonywaniu trudności rozwojowych, co realizuje poprzez indywidualnie dostosowane programy terapeutyczne, wspierające rozwój sensoryczno-motoryczny swoich podopiecznych.
fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej
absolwentka fizjoterapii Uniwersytetu Rzeszowskiego, ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna. Doświadczenie w pracy zdobywała pracując w ośrodkach wspierających dzieci z trudnościami rozwojowymi m.in. z mózgowym porażeniem dziecięcym (MPDz), zespołem Downa. Obecnie jako terapeutka Integracji Sensorycznej pomaga dzieciom lepiej funkcjonować w codziennym życiu, wspierając ich rozwój ruchowy, sensoryczny i emocjonalny.
Praca z dziećmi to dla niej nie tylko zawód, ale także pasja i źródło ogromnej satysfakcji. Każde dziecko jest wyjątkowe, dlatego do każdego podchodzi indywidualnie, dostosowując terapię do jego potrzeb. Podczas terapii koncentruje się także na rozwijaniu sprawności motorycznej dzieci, pomagając im nabywać większą swobodę ruchów, lepszą koordynację ruchową oraz pewność siebie w różnorodnych aktywnościach.
neurologopeda, logopeda, filolog polski
absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, zastępca dyrektora ds. merytorycznych w Gabinecie Neurologopedycznym GŻEGŻÓŁKA. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z autyzmem, zespołem Aspergera, afazją, upośledzeniem umysłowym, opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy oraz dysleksją.
logopeda
absolwentka logopedii Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, która wspiera rozwój mowy swoich pacjentów. Specjalizuje się w prowadzeniu terapii opartej o Metodę Krakowską oraz Symultaniczno-Sekwencyjną Naukę Czytania. Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, dysleksją, Zespołem Aspergera i afazją.
Dodatkowo prowadzi terapię wad wymowy w kontekście miofunkcjonalnym. W swojej praktyce kładzie nacisk na prawidłowe funkcjonowanie i stymulację traktu ustno-twarzowego, które mają kluczowe znaczenie dla poprawnej artykulacji.
logopeda
absolwentka studiów licencjackich Logopedii Ogólnej i Klinicznej w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i obecna studentka studiów logopedycznych magisterskich w Uniwersytecie Jagiellońskim. Swoje doświadczenie zdobywała podczas licznych wolontariatów oraz praktyk w przedszkolach, szkołach, szpitalach i ośrodkach rehabilitacyjnych. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z różnymi trudnościami między innymi: z wadami wymowy, nieprawidłową emisją głosu, dysleksją i niepełnosprawnością intelektualną. W swojej pracy stara się koncentrować na indywidualnym podejściu do każdego podopiecznego, dopasowując metody terapii do jego możliwości i potrzeb.
trener personalny
Ze sportem związany od wczesnego dzieciństwa. We wczesnych latach młodości zawodnik Wisła Kraków w koszykówce, były zawodnik boksu, kickboxingu, brazylijskiego jiu jitsu oraz submission fighting z dorobkiem medalowym. Czynny kolarz. Od lat trener personalny, trener boksu, kulturystyki. Specjalizuje się w prowadzeniu treningów funkcjonalnych, treningów przygotowania motorycznego pod kątem sportów wytrzymałościowych, sportów walki i drużynowych.
Prowadzi trening mobilny, treningi rehabilitacyjne, kalestenikę oraz szkołę pleców. Ekspert FMS. Uczestnik licznych kursów i szkoleń specjalistycznych. Współpracował z aktorami filmowymi i teatralnymi w przygotowaniu do ról. Ukończył szkolenia w zakresie dietetyki i suplementacji. W pracy z pacjentami stawia na holistyczne podejście, jakość ruchu i empatyczne oraz indywidulane traktowanie swoich podopiecznych.